Popcorn

Prövar en lite annorlunda Hiss och Diss idag nämligen Popcorn.
Popcorn är ett måste när man går på bio så är det bara och då får ni andra säga vad ni vill men för mig är det ingen riktig bio om det inte finns en popcorn kartong med i bilden.
Hissar att dom är, enligt mig, lite nyttigare än att vräka i sig en massa godis eller annat onyttigt. Däremot säger jag absolut inte att det är nyttigt med popcorn men det kan vara ett alternativ om man inte vill äta godis eller annat snacks men ändå vill mysa till det lite extra.
Dissar däremot dom rejält mycket eftersom jag får så otroligt ont i tänderna när jag äter popcorn och det är tack vare alla skal som fastnar mellan tänderna och tandköttet. När en bit verkligen sätter sig fast är det nästan omöjligt att få loss utan att man sen får ett sår i munnen... 
Popcornen jag rekomenderar är Estrellas smörpopcorn.
 
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0