snödykning

Idag red jag ut med Disse, hade tänkt rida lite intervaller med honom men vi kom inte så långt då jag glömde pannlampan och det redan hade mörknat ute... Så hux flux och utan att någon av oss hann reagera dök vi ner i snön. Trodde jag var smart o red på en väg som alltid är plogad men jag hade fel...
Så då var det bara att gå hem igen. Kollade igenom snutten ordentligt men han klarade sig fint dock var hela hans huvud täckt med snö när jag kom in i stallet.
Slog i huvudet så jag fick världens huvudvärk och har haft det hela kvällen.. :( Hoppas det blir bättre tills imorgon!
Tips från coachen... rid med pannlampa och tro inte att en väg alltid blir plogad vid snöfall.
 
Nu ska jag slå igen mina små blå, Godnatt på er!
/Alexandra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0