Tröttmössa

Igår var jag en riktigt tröttsmöös så jag orkade inte blogga men jag ska ta och göra det nu.
Igår var jag iaf ute med alla hästarna.
Jag körde först Disse. Det blev ett lugnt joggingpass bara för att han skulle få röra på fläsket. Han kändes iaf kanon fin! 
Sen for jag in en sväng till stan för att kolla på lite grjer och fick med mig ett par knallrosa byxor hem. Jag vet inte riktigt vad som hände menmen.. :)
När jag sen kom hem åt jag o mamma och sen bar det ut till stallet igen. Den här gången körde jag Jollan och mamma körde Foxan. Dom fick gå lite fortare än vad Disse fick och även dom var superfina. Foxan låg på mer än mest och Jollan var superfin på bortvägen men på hemvägen hände något och hon blev sig inte alls lik.. 
Även Billy fick röra lite på sig och han var så duktig:)
/Alexandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0