Underbara ponnybusar

Hej och hoppas ni alla har en super härlig lördag!
Själv har jag varit inne på banan med Foxan och Jollan. Jag hade äran att få köra med Anna, hon ska nämligen hjälpa mig sparra Jollan till kvalet.
Jag tyckte det gick superbra och Jollan kändes fin så nu är det bara att hon ska vilja springa på onsdag så hon klarar kvalet.Det enda negativa med Jollan var att hon var lite väl framtung... Så frågan är vad jag ska göra åt den saken.. Någon som har förslag? :D
Och Foxan såg lagon pigg ut hon fick gå med huva så hon inte skulle bli för pigg och det tror jag var bra. Foxan är ju bara för härlig hennes ena knäkappa åkte ner men ändå fortsatte hon springa på som om inget hänt förutom att hon blev lite segare o aningen knackligare steg men om det berodde på vagnen eller kappan vet jag inte men det är ju förståligt eftersom det måste ha varit konstigt men liksom inga dumheter utan hon är så otoligt snäll och ärlig. Min underbara prinsessa
Jag hoppas verkligen Anna tyckte hon var så fin som hon trodde och tycte innan körturen :)
Och tack för att du ställer upp! Det betyder otroligt mycket för mig.
Mamma tog lite bilder så dom ska ni få se.. dock blev som lite mörka men det är bättre än inget iaf!
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0