Veckans ämne: Designa din utrustning

Låt oss vara lite kreativa denna vecka.. Om du fick designa din utrustning (sele och huvudlag) precis hur du ville, hur skulle den se ut? Färg, design, utsmyckningar! Låt fantasin flöda, och visa gärna med illustrationer :D
 
Jag tycker faktiskt att dagens utrustning är helt okej. Det finns både läder, systet, bling-bling eller namn beroende på vad man själv vill ha.
Jag har just nu syntetsselar + huvudlag och tycker det är snyggt och även praktiskt då selen är lätt att spola av. Jag har även namnpannband och så har jag tänkt köpa namnförbyglar. 
Hade jag däremot haft läderselar skulle jag ha valt bling-bling pannband och kanske förbygel. Däremot får det inte bli för mycket utan lagom är bäst.
En sak jag tycker är väldigt viktigt är att hästen absolut inte får se ut som en julgran med massa olika förger. Har hästen rött som tävlingsfärg vill jag inte att man börjar blanda in gult och grönt i hästens utrustning osv. 
Däremot är vitt/svart undantags färger som man kan ha ett inslag av.
Men som sagt jag tycker utrustningen idag är helt okej. 
/Alexandra 

Kommentarer
Postat av: Anna

bra inlägg :D

Svar: Tack! :D
Alexandra & Frida

2013-02-04 @ 22:22:02
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0