Veckans ämne: Varför just trav?

 Varför just trav? Vad fick dig att börja med sporten? Vad är det bästa med sporten?
 
Allt började med att min syster fick en ridhäst av våran mormor och sen blev det att hon gick över till travsporten. Mamma var även kursledare när jag var lite så varje tillfälle jag fick följde jag med och sen blev jag fast.
Jag tog min licens 2002 när jag var 8år och sen dess har det bara rullat på och inför den här säsongen har jag totalt gjort 278 giltiga lopp + x-antal kval. 
Det bästa med sporten måste nog vara spänningen, känslan, gemenskapen och dessa underbara djur.
Bjuder på en bild då jag var väldigt blöt och liten :)
/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Hanna

Trav är en handel med hästar, när dom inte presterar blir det slaktade eller bortskänkta/ stälda i en hage utan att någon bryr sig om dom.

2013-02-12 @ 10:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0