2013!!!

Gott Nytt ÅR!!!!
Hoppas alla haft ett awesome 2012 och får ett ännu bättre 2013! :)

Dagen började med att vi firade mamma som fyller år idag o sen for jag ut med två av mina stjärnor, disse och fin flicka fick gå på släp.
Disse är verkligen en tok häst!
Först var han pigg men han spräng ändå på i ett normalt joggingtempo för att i nästa stund dra iväg i världens fart men svansen rätt ut och med mig liggandes raklång i speedcaren. Det går inte annat än att le åt honom!<3

Sen bar det av till skellefteå där det först blev bus med Jappe o Enya o sen en trerätters middag- MUMS!!!!
Tack för en super kväll! även om den inte riktigt blev som planerad.. :)

åh vad jag hatar när de inte går att ladda upp bilder...
aja dom kommer senare:)

/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0