Alla har vi våra egna rutiner

Jag har kommit på en sak som jag gör när det gäller täcken.
När jag ska ta på ett täcke, oavsett om det är ett fleecetäcke, ett vintertäcke eller om det är ett täcke utan kryssgjordar börjar jag fram och spänner det sen går jag bak till bensnörena och knäpper dom och sist her jag fast kryssgjordarna. Alltid på samma sätt! Och har täcket inte nå gjordar så tar jag ändå på extragjorden sist.
När jag tar av ett täcke, oavsett om det är ett fleecetäcke, ett vintertäcke eller om det är ett täcke utan kryssgjordar börjar jag fram och släpper sen på kryssgjordarna och sist bensnörena. 
När jag använder halstäcken spänner jag först bogspännena och sen själva halsen.
hahah att jag gör på två olika sätt tycker jag är lite lustigt.
Hur gör ni?:)
 
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0