Foxfire pälsglans

Jag har tänkt att hissa en sak jag verkligen inte klarar mig utan i stallet nämligen pälsglans.
Min favorit är Foxfire pälsglans.
Jag tycker den räcker länge, det blir lätt att reda ut man och svans och den luktar även gott. Den håller även manen/svansen utredd väldigt länge så på så vis räcker den längre eftersom man inte måste använda den varje dag. Den hålls glansigt i minst 4 dagar. 
Det enda negativa är att den har en aning för stor flaska för min ryktlåda, men jag har kommit på den perfekta lösningen! Jag har en mindre flaska som jag fyller på med den här sprayen och vips så får den plats.
Priset tycker jag inte heller är för dyrt då den kostar ca 180kr för 1liter.


/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0