ingen longering för Billys del

Som rubriken lyder så blev det ingen longering som jag hade tänkt.. Efter all snö som har kommit idag var jag o pappa tvungen att skotta. Han med traktorn och jag med en spade. Jag skottade bron och "gången" ner till gårdsplanen + framför stallet och en bit ner medan pappa skottade resten. 
En sak som är säker är iaf att klibbsnö inte är roligt att skotta! Tungt, jävligt och så fastnar det bara på spaden... the good news var att jag fick lite träning och det sitter aldrig fel.
 
Kvällen spenderades med hemmagjorda semlor och hypnotisören. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag tyckte att den var bra eller dålig..
Någon av er som har sett den och vad tyckte ni isf? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0