Kaaaallt!

I fredags for jag till Övik och idag kom jag hem. Det har varit sjukt kallt där men här hemma verkar det ju ha varit ganska skönt vänder ändå.. Trots vädret var jag och Anton ändå ute ganska mycket. Vi lagade hans skoter och for på en sväng. Flög nästan av en gång så har ett blåmärke nu haha:( Sen tippade vi en gång.. Aja sen for vi ut och åkte skidor. Mycket mysigt, det är så fint i Övik!! Idag for vi ut och körde, var typ -17 men det gick faktiskt bra! Frös mest om ansiktet, annars brukar ja lätt frysa om händer och fötter:)
 
Körde iallafall Rolex och det gick väl bra tycker jag. Vi kör som på en slinga där de är två snäva kurvor och eftersom fotstöden är alldeles för långt fram är det så jävla nära att ja flyger av varje gång haha. Kl 2 tog jag tåget hem och var hemma kl 4 vilket betydde att jag missade Pda!! Brukar alltid se de och man blir så jävla nervös när det just är start och allt men nu när ja såg de i efterhand var det inte samma känsla även fast ja inte visste hur det hade gått:( Nä framöver får jag inte missa direktsändningen! Tråkigt att det blev sånt fiasko för de svenska hästarna.. Känns som att vi hade hur stora förväntningar som helst och trodde att vi hade råbra hästar men egentligen inte hade nån aning om att motståndarna var mycket bättre.. Raja och Maharahja fick ändå hårda lopp, liksom inte många hästar som vinner från ledningen i Pda sen blev de hårt när dom skulle byta och hålla på. Tror även på de som Anders Lindqvist sa, att man ska fara dit ner tidigare och vänja dom med de hårda, svårt att vara van med det svenska och sen starta i världens hårdaste lopp utan någon förträning som:) Aja bara att ta nya tag nästa år! 
 
Juste, fortsätt fråga på våran frågestund!:)
 
Här kommer en bild på fina Rolle från Gotland och 5 årsbaggen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0