Klumpigt värre

Idag var körning det enda som stod på to do-listan. Började dock dagen med att laga stängslet, igen. Kryllar av älgar här nu och även fast de har så långa ben så kan dom inte kliva över.. Dom två älgar som förstörde den här gången har också gått framför huset på uppfarten, jag undrar hur stor hjärna som finns där inne faktiskt, inte kan den vara särskilt stor i allafall..Aja, nog om det sånt får man leva med om man har för stor hage på vintern och man bor på landet;)
 
Körde Ralle tillsammans med Rackarn och Rebecca och det gick väldigt bra. Ralle höll på att krypa ur skinnet några gånger men annars höll han sig ändå pigg men lugn. Vi kunde inte köra i bredd nå mycket eftersom de va så stora klumpar på sidan av vägen så körde man på såna flög man nästan ur haha. De flesta ser man men kommer det någon man inte ser är man ju lite körd. Ralle tyckte det var lite obehagligt så han kickade typ två gånger men det var ju därför:) Ibland gör han det för han är så busig och vet inte hur han ska få ut de, men ärligt talat tycker jag är det tusen gånger roligare och bättre att han är så än som han var förut, alltså lat, tråkig och dryg:)
 
Kommer ett till inlägg ikväll då jag ska dissa något som verkligen gör mig förbannad!
 
 
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0