Presentation av Madicken

Madicken
Sto
Svart
Född: 2009
Efter: ?
Undan: Holmens Stormvind
Ras: Shetlansdponny
 
Madicken som vi döpte henne till kom som världens chock. Det enda vi vet är att Storm är hennes mamma. Det måste vara jungfrufödsel på henne då det verkligen inte finns nån annan möjlighet.
Det finns egentligen inte så mycket att skriva om henne då hon togs ifrån oss väldigt tidigt.
Vi hittade henne iaf ute i hagen vid 6 tiden och då var hon fortfarande blöt, hinnan låg brevid henne och Storm vaktade henne ifrån dom andra hästarn. Jag bar henne in till stallet, hon var så liten och go. Men jag tror tyvärr hon inte lever längre för det finns inget som tyder på att hon fortfarande är i liv. som att hon aldrig har funnits och det gör mig ledsen. Det enda negativa med henne var att hon nästan hade ett likadant huvud som hennes mor. En stor panna o nästan utåtstickande ögon och sen jättesmal nertill. Men annars var hon fin och hon följde mig mycket, vi fick som ett band på den korta stunden. 
 
Här är iaf en bild
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0