Snöstorm

När jag vaknade imorse mådde jag sämst så jag stannade hemma från fältstudierna. Mår bättre nu så kommer förmodligen att åka imorgon. Tog in hästarna redan kl 2 idag då det var snöstorm och dom ville in. Jag och Rebecca ska ju ut och köra ikväll så får se hur det blir med den saken. Hoppas det slutar blåsa iallafall.. När jag tog in hästarna började jag plugga på mitt matteprov som jag har nästa fredag. Använde mig av matteboken på internet och det fungerade faktiskt bra! Ångrar att jag valde matteC men ändå inte.. Behöver meritpoängen och det är intressant när man förstår men förstår man inte så blir det väldigt jobbigt!
 
Igår var jag iallafall ute med Ralle, joggade ca 8km med honom. Han tycker inte om att vara ute själv men han var riktigt duktig. Körde på honom några gånger och han svarade och sprang på bra:) Var väldigt skönt och frös inte ett dugg, inte ofta i januari att det är så:). 
 
Påminner om frågestunden igen!:)
 

Bjuder på lite bilder från de senaste dagarna:
 
 
 
/Frida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0