Snösulor

Slänger in en hiss så här på morgonkvisten:)
Glöm allt vad snöstyltor heter för räddningen är här! SNÖSULOR
Jag verkligen älskar snösulor och kan inte leva utan dom på vintern och det är snö ute.
Det finns lite olika typer av snösulor men jag har bara provat och anävender mig av de man lägger mellan hoven och själva skon. Jag tycker dom är suuuper! så länge det verkligen finns snö ute annars är det risk för att det kommer in grus eller lera i kanalerna och då fölorar sulorna sin mening..
Det enda negativa med dom är att det är jobbigt att fixa o trixa med dom för att sko Billy eftersom han har så små hovar och vad jag vet så finns det bara i en storlek, iaf dom som jag använder.
Skulle vara kul att pröva ett par löstagbara sulor någon gång för att se om dom är lika bra:)

Olika sulor som är avtagsbara

Sulorna jag använder

/Alexandra 

Kommentarer
Postat av: Hannah

sv; Det är bara på själva travskolan jag slutar. Men kan hända att jag slutar med ponnytrav också då jag inte har någon ponny att tävla.. :/

2013-02-01 @ 18:40:29
URL: http://travhobby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0