Vilaaa

Hej

Idag fick pållarna en välförtjänt vilodag:)
Det uppskattades väldigt mycket!

Istället har jag idag hämtat ved, gått en promenad med mamma o hundarna och så har jag äntligen lagat Disses vintertäcke så nu har han sin hals:))

Måste bara berätta att jag har världens sötaste hästar!
I detta fall tänker jag på Foxan.
När jag tar in dom så tar jag en i grimman, vanligtvis Disse eftersom han är så busig o nyfiken..
Men iaf.. Jag tog Disse o Billy följde efter men Jollan o Foxan stod inte vid höbalen men jag gick ändå.. O när jag gick ut igen för att se om dom andra ville komma in eller om dom skulle sova ute så möttes jag av en förvirrad Foxan som gnäggade o sprang till mig när hon såg mig.
Snacka om att jag blev varm i hjärtat!❤

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0