4 raka segrar

Sitter och funderar på Ralle och kan fortfarande inte förstå, och det kommer jag nog aldrig att göra heller. Jag tänker att det är fantastiskt, overkligt och otroligt. Att vi tillsammans skulle kunna klara något som ingen trott på. Varken jag eller någon annan. Samtidigt tänker jag att han är 5 år. Han ska vara på den nivån. En 5 åring som går 2.16,3 är ingenting ovanligt idag, det är mer så det ska vara. Att vi fått 4 raka segrar är en bonus som jag inte trodde var möjlig och jag kan inte säga hur det blev så. Samtidigt är Ralle något speciellt för mig, samtidigt som jag inte är förvånad över hans framsteg är jag det. Det har bara tagit tid för Ralle, han skulle aldrig någonsin kunnat starta som 3 åring för på den nivån var han på när han var 4. Han är speciell och han behövde den tiden på sig att växa upp och utvecklas och det har han nu gjort. Nu har han snabbt börjat visa att han kan och nu hoppas jag bara att det går framåt. Jag vet vad han kan och jag tror på honom från djupet av mitt hjärta.
 
 
Är så nöjd och stolt över min fina, fina häst <3
 
 
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0