4:e raka!!!

Är fortfarande i chock, vem kunde någon sin tro att min lata, dryga, knäppa Ralle skulle ta 4 raka segrar?? Helt otroligt är det, nu är han den segerrikaste ponnyn i Sverige!
 
 
Blev en jättekonstig värmning, hade bara tid att värma 1 bakvarv och ett rätvarv sakta (brukar köra ett sakta rätvarv för att han inte ska bli tvärrädd för något i loppet) sen körde jag snabbt kanske 200m utan check.. Han kändes iallafall fin men eftersom att han stod sämre till och motståndet var hårdare nu trodde jag inte att det skulle bli seger. Med lite strul till att ta sig till ledningen så var vi ändå där efter 600m typ sen höll vi den hela vägen. Jag kan inte förstå det och kommer nog aldrig göra det heller.. Han fick iallafall ett råsnyggt täcke, Svart med guldglittriga kanter och de stod Mätgubbarna som alltså är Antons pappa;);)
 
 
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0