Dag 15. En häst jag saknar

Och nu kommer söndagens dag.
 
Det är här kommer bli ett svårt val. Men jag väljer ändå att skriva om två hästar och inte bara en.
Orkan z är en häst jag saknar väldigt mycket. 
Han var min trogna springare, det fanns inget jag inte litade till fullo på han. Jag ångrar än idag att jag inte valde att ta bort honom efter första veterinärbesöket när det ändå inte blev bättre men samtidigt ville jag ge honom en chans,  jag var inte redo att släppa taget om honom för vi hade så mycket kvar att hämta och ge.
 
En annan häst jag saknar väldigt mycket är Näsvallens Fapriola. Min första egna ponny och hon lärde mig så grymt mycket. Hon har det bra nu min lilla gumma, hoppas jag...
 
 
/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: men ååh är de sant?? :(( måste bli bättre på att planera tävlingar tillsammans med andra ord!!

2013-05-06 @ 22:39:47
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0