Elitloppet

Goddagens, har inte skrivit på ett tag i och med allt i skolan. Haft fullt upp med allt och nu har jag bara en sak kvar och det är matteCnationella. Det känns svårt och hemskt, vet inte hur jag ska fira om jag mot förmodan skulle klara det!! Har räknat ut att jag har sammanlagt med alla ämnen 3 G:n i gymnasiet och då passar det inte riktigt med att få ett IG det sista jag gör....
 
Rebecca åkte iallafall till Stockholm igår vilket innebar att jag var tvungen att köra min favorithäst Rackarn igår... Nä men han skötte sig faktiskt bra måste jag säga. Han var dock väldigt pigg redan när vi skrittade ensamma och blev lite taggad på Jollan då hon kom. Men så länge vi travade hade han fokus på det. Vi körde ganska lugnt och drog på lite grann på slutet och då skötte han sig bra. Hade även kvar Ralle i hagen medans vilket han inte är van, han sprang runt och skrek lite men var lugn då vi kom tillbaka:)
 
Imorgon åker iallfall jag till Stockholm. Blir city på lördagen, grönan på kvällen sen Elitloppet på söndan:) Intensiv men mycket rolig helg vill jag lova att det blir!
 
 
 
/Frida
 

Kommentarer
Postat av: saga

sv; Hade tyvärr inte så många bra bilder på de två, de som är publicerade är de som finns :/

2013-07-02 @ 19:25:49
URL: http://sagapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0