Jag somnade med ett stort leende på läpparna igår

Jag lovade er ett inlägg om gårdagens tur med hästarna så här kommer de.
Jag körde Jolli och valde att ta mitt lilla mongo på släp. Jag körde intervaller i ett ganska högt temop och J sprang på riktigt bra, tog tag i grejerna och gjorde mig riktgit stolt! Så nu taggar vi till tusen till söndag :D
Även D skötte sig väldigt bra! thih men han är som ett bustroll och bockade en eller två gånger.
 
Idag har hästarna fått vila eftersom dom gick ganska hårt igår och istället har jag varit ute och gått med min otroligt fina Flicka. Hon var sjukt pigg och ville göra allt annat än att skritta men tillslut lugnade hon ner sig lite och det gick att gå normalt med henne.
 
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0