Kompis det går bra nu..

Det här tävlingsåret har inte börjat som palnerat, snarare tvärtom!
 
Världens finaste flicka blev igår sprutad i knät så hon kommer nog vara borta mer eller mindre hela säsongen. Monté SM får nog vänta ett år till innan vi tar oss dit...
 
Mitt bustroll känns inte heller helt okej. VIsst han är som han är men nu kännd det mer som att det är något som stör honom så har vi otur, vilket jag verkar ha just nu så är det något som inte stämmer med hans rygg. Mikis kompis ska komma och känna igenom honom så det känns iaf bra. Hoppas, hoppas inte det är något!!
 
Jollan är den enda som vekar vara taggad inför denna säsong förutom att hon blev mer eller mindre galen i starten i söndags men annars skötte hon sig riktigt bra. Däremot ska jag börja massera henne mer än vad jag brukar göra så att hon kanske kommer springa tuuuusen gånger bättre!
 
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0