Lycka!

Idag var jag ute med D och J och vi körde bara lugnt förutom två sträckor då vi gasade på och jäklar vad hästarna gick!! Synd bara att jag inte kunde klocka sträckan för det hade varit roligt att se tiden men det kändes toppen bra iaf!
Om jag ändå kunde få reda ut alla frågetecken med Disse så jag kan börja kunna köra på honom istället för att bara sitta och hålla i mig..

Jollan såg dunderfin ut från sidan så jag funderar på att anmäla henne till hagmyren det stora frågetecknet då är vad ska jag ha för utrustning då den jag prövade på Umåker bara blev pannkaka!

Efteråt pysslade jag som vanligt o dom och sen gick vi över på andra Sidan och lät dom beta lite vilket uppskattades väldigt mycket!
/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0