Planering

Jag och pappa har ikväll planerat Ralles kommande starter, preliminärt bli nästa start i Skellefteå i början av juni. Ett 2.20 lopp tror jag att det var, då får han lite tillägg vilket han verkar tycka om. Fanns inget bra lopp innan det samtidigt som det nog är bra för honom att vila ett tag. Man märker att han tycker det är roligt att åka i väg, han kliver på transporten på en gång nu och i boxen på tävlingen sparkar han som en tok för att få komma ut;) Tror ändå det är bra att de inte blir för mycket för honom, nu har han ju ändå tävlat tre helger på rad. 
 
Imorgon tänker jag vara hemma och då ska min granne komma så ska vi kolla stängslet. Vissa stolpar är för korta för hennes halvblod och måste bytas ut så då ska vi se hur många vi behöver sen ska vi fara ut och jogga hästarna. Tror inte hon har kört ensam någon gång så det blir spännande, vet inte vem jag ska sätta henne bakom;) Båda är rätt shyssta att köra så det blir nog inget problem:)
 
Bjuder på några gamla bilder på Ralle
 
 
 
/Frida
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0