Prommis

 
Hej! Idag var jag först i skolan sen gick jag på stan med min mor för att hitta några presenter till Rebecca som fyller år på söndag. Kan ju inte säga vad vi hittade men en del iallafall. For hem och tog in hästarna, fixade lite i stallet och gick runt hagen. Kom sen på att det var väldigt länge sen som jag gick på promenad med  Ralle. Så gjorde det för både min och hans skull! Att bli ledd är inte Ralles favoritsysselsättning direkt.. Det är som att gå med en 1åring ungefär, han ska bitas, trava, slänga med huvudet, bita i grimskaftet osv.. Nog för att han börjar vara i form nu men det måste vi träna mer på! Tränade lite halter och backa och så idag och det var inga problem men han ska ändå vara så dryg..
 
Nu sitter jag och skriver på min PA-rapport iallafall. Fruktansvärt tråkigt men snart är den färdig så det är bara att kämpa sista!!!
 
Vet inte vem som kör Ralle här, kan vara Sandras kompis (?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0