Saker ni kanske inte visste om mig

I brist på annat så får ni en lista på saker som ni kanske inte visste om mig!
 
1. Jag är väldigt snål av mig, eller ekonomisk som min farfar säger;)
 
2. Jag är ganska envis
 
3. Tycker inte alls om människor som skryter eller tror att dom är mycket bättre än någon annan
 
4. Min första häst fick jag 2007 tror jag, det var Junior och då var han 1 år
 
5. Jag går 3an på ledarskapsprogrammet, Dragonskolan
 
6. Min pojkvän bor i Övik och håller också på med trav
 
7. Jag har en till lillasyster som heter Lovisa, men hon är inte ett dugg intresserad av hästar
 
8. Jag blir ofta fruktansvärt nervös inför tävling, det har blivit bättre men..
 
9. Jag har sällan bråttom när jag arbetar med hästar, utan det får ta den tid det tar
 
10. Jag är ganska slarvig av mig, tappar lätt bort saker!
 
 
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0