Söker du montéryttare?

Hej! 

Jag heter Alexandra Gustavsson och är 19år. Jag bor ca tre mil norr om umeå i västerbotten.

Eftersom min häst Dar´s Foxtrot tyvärr är skadad just nu finns jag tillgänglig som monte ryttare för kat. B.
Jag är van att rida både snabba och långsamma hästar och red förra året tre montelopp vilket slutade i två vinster och en andraplats.
Jag har ridit monté sen jag var 9år av och till.
Jag kan tänka mig att fara till de flesta banorna runt om i Sverige.
Min stora dröm med montén är att få starta i monté SM.
Har du ett russ som du vill starta i monté så tveka inte att höra av dig till mig!

För mer info, [email protected]

 
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0