Blogg.se appen

Tänkte utvärdera blogg.se nya app, visserligen har den funnits ett tag nu men för mig är den ändå ny.

Jag verkligen älskar den!!! 
Allt går så mycket lättare på alla sätt och vis men det är några saker som jag absolut inte gillar med den o det är:
• inläggen sparas inte automatiskt om man blir tvungen att svara på ett samtal eller liknade utan då försvinner hela inlägget. Vilket jag tycker är sjukt jobbigt!
och som den sista negativa grejen stänger appen av sig själv någon gång då o då vilket är ganska drygt eftersom har man skrivit mycket försvinner allt och man måste börja om igen.

Har även varit med om att ett inlägg som jag hade sparat men inte publicerat försvann när jag "startade om" appen. 
Hoppas dessa små fel kan fixas till för då kommer den här appen verkligen bli grym! 
Överlag så är appen otroligt mycket bättre än den förra men allt kan alltid bli bättre.

Ni som använder appen, vad tycker ni? Är den bra eller dålig?

Bjuder på två bilder av hundarna

/Alexandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0