Det kanske ni inte visste..

Eftersom jag har lite brist på skriv idéer kan det väl va roligt med en liten lista på vad ni kanske inte visste om mig! Både gällande hästar och inte;)

* Jag älskar att laga mat och baka
* Det är otroligt viktigt för mig att en häst känner sig trygg och lugn, helst ska den inte behöva uppleva stress eller annat som gör den osäker nån gång. Nyckeln till det tror jag är rutiner.
* Jag tror på att en glad häst springer bäst. Är hästen lite rund men älskar livet tror jag den springer bättre än en som är perfekt i kroppen men inte har någon livsglädje. 
* Jag älskar att resa och hoppas att jag nån gång får med mig anton på någon långtripp!
*Jag tycker att juridik är det intressantaste som finns och om jag har nån tanke just nu på vad jag vill bli är det jurist.
*Skulle jag inte haft stallet på gården tror jag inte att jag hade hållit på med hästar. Det är otroligt bekvämt och du kan gå dit precis när du vill och man får bestämma allt själv. Eller ja, jag Rebecca och pappa.
* Jag önskar att travet var mer ödmjukt. Att fler kunde unna andra och att avundsjukan försvann. 


Nu kanske ni har får lära er nåt mer iallafall, om ni undrar nåt är det bara att fråga!!:)



/ Frida 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0