Helgen över..

Godmorgon på er! I helgen har jag varit hos min fina anton i övik. Vi byggde, eller ja renoverade vinterdagarna färdigt så nu är det fixat både hos mig och honom.

Jag fick även rida Antons mammas quartersto Leap en stund vilket var extremt kul. Har ju inte ridit så hemskt mycket i mitt liv så de är lärorikt. Stiglädrena var dock alldeles för långa så nådde inte och att trava och galoppera utan såna blir ju jävligt bra träning så har lite träningsvärk fortfarande;) 

Slutligen söndag! Följde med anton på bergsåker. Heba sänkte rekordet och blev 4(?) och rolex 3a på 2.00,4 eller nåt, går inte under 2 min för honom haha:( men bra dag ändå? Önskade jag hade haft Ralle där för han gillar bergsåker, ganska hård bana är hans melodi och det är ju de där!:) 





/ Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0