Nervös

Hej!
Det finns massor jag har tänkt skriva men tiden räcker helt enkelt inte till.. 
På söndag bär det av till Sundsvall och bergsåker för ett montélopp med världens finaste flicka. 
Och redan när jag såg startlistan blev jag ruskigt nervös... 
1. Hon är van att stå på 200-300m tillägg och jaga men nu står hon bara på 80m
2. Det är fina hästar både framför och bakom oss
3. På PIF är vi tippade som 1a utav tre vilket inte gör min nervositet mindre..



Vi ska rida så det ryker och har absolut inte gett upp innan loppet ens är ridet!
Jag vet hur mycket hon kan det gäller bara att jag inte får tabba mig.
Önska oss lycka till!
/Alexandra 



Kommentarer
Postat av: Emma Bäcklund

Lycka till!!

Svar: Tack!!
Alexandra & Frida

2013-10-10 @ 23:00:22
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0