Prova på dag, prova du också!

Efter veckan jag var hos Linda väcktes en väldigt stor lust inom mig att börja rida storhäst på direkten så Jag bestämde mig för att anmäla mig till en prova på dag med storhäst. 



Jag har ju en dröm att börja rida storhästmonte men eftersom jag inte har någon storhäst att tillgå kan jag heller inte börja ta licensen så det får helt enkelt vänta ett tag till...:/

Därför är det perfekt för mig att kunna få prova på detta och se om det är så roligt som jag hoppas och tror att det är.
Oc jag vet ju redan hur roligt jag tycker det är.

"Aktiviteten kräver god fysik och tidigare ridvana."
Men en sak som gör mig lite fundersam är hur bedömer dom om man har tillräckligt god fysik och ridvana?

Jag hoppas jag kommer få nya tips och råd inom montén, för man kan aldrig bli fullärd! 
/Alexandra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0