Sköna söndag

Den här söndagen har varit väldigt härlig, och än är den inte slut! Vaknade upp med älsklingen min sen när han for fortsatte jag sova. Sen bakade jag äppelmuffins som blev riktigt goda. 

Har även varit ute och knäppt några kort på hästarna, ville framförallt få på Ralle men det är totalt omöjligt då han ska va upp i en och äta upp kameran exakt hela tiden. Ju argare man blir desto drygare blir han och när jag på riktigt ska gå därifrån blir han arg. Då travar han bredvid mig med öronen bakåt o liksom men varför ska du gå nu du ska ju va med mig??? Lite drygt problem man han är som ändå charmig..

Tror ja lyckades med 2 bilder så dom kommer väl in här snart :] 



/ Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0