Städkväll, glass och minnen som återupplevs

Hej!
Idag var det städning för min städgrupp på travet. 
Jag, Rebecca o Frida åkte in en aning tidigare än vi först tänkte och tog en middagsdate med nuggets som avslutades med glass, underbart men man känner sig som en tjockis efteråt :p
Vi kom till travet var det bara vi tre som var där... Otroligt tråkigt att inte fler från gruppen kom men det är bara o hoppas att fler kommer nästa gång ist! 
Städningen gick ändå bra och det tog inte allt för lång tid.
Älskar min nya mössa, de känns som att man har en kanin på huvudet.

Kanske meningslöst inlägg men åtminstone bättre än inget.
/Alexandra 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ursäkta men vad jag vet så var det jag som älskade min mössa :) Som helt plötsligt blev din mössa :) Undra om jag ska snatta tillbaka den någon natt puss och hll hår i mössan för snart tar jag den

2013-10-30 @ 11:49:06
Postat av: Anna

sv: haha jo nog är jag medveten om det! men när jag är ute och kör i mörker kör jag Aldrig utan blinkade lampor längst fram på vagnen, vita lampor framåt vid hjulen och röda bakåt så jag tror att jag syns ändå :) den rosa förbygeln har jag endast för att jag tycker den är gullig!

2013-11-26 @ 23:19:12
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0