This years love

Godmorgon!

Hur många av er älskar att åka buss på morgonen o kvällen? 
Det gör iaf jag! Så otroligt mysigt sätt att vakna på för mig som är så fruktansvärt morgontrött. Självklart ska det vara den dämpade mysiga belysningen i taket eller på golvet. Det är som hela grejen med det hela. O med lugn o skön musik tar man det till en högre nivå. Det uppskattas så otroligt mycket från min sida!
Jag förstår mig verkligen inte på chaufförerna som har på alla lampor man kan tänkas ha på morgonen o kvällen. Förstår de inte att det förstör hela stämningen med att åka buss? 

En morgon hiss ger jag till alla chaufförer där ute som har dämpad belysning på morgonen och kvällen. 
Men Olyckan har satt sina spår...

/Alexandra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0