Vizzard Wee



Vizzard Wee
Hingst f. 2013
E. Zlatan Nick U. Vera UE. Niklas
Ostartad

Bob som han även kallas är den sötaste och busigaste lilla ponny jag någonsin jag träffat.
Jag ville kalla honom för Hjördis men alla i min närhet röstade bort de namnförslaget så då blev det Bob ist. Men kärt barn har många namn så han lär nog få ett och annat smeknamn till i framtiden. 
Jag hoppas av hela mig hjärta att jag o han kommer få många roliga stunder tillsammans och att vi om tre år visar alla runt om i Sverige vad vi går för.

Än så länge är han väldigt ohanterad men vi jobbar på det varje dag och det går faktiskt bara bättre och bättre. 
Så fort jag sätter mig i hagen kommer han fram till mig.
Jag vill så gärna bli hans bästa vän för livet, att få vara med från början och forma han precis som jag själv vill. 


/Alexandra 

Kommentarer
Postat av: Matilda 17 år och rullstolsburen

Men åh så söt!

Svar: Tack, ja visst är han!!:)
Alexandra & Frida

2013-11-10 @ 10:29:16
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: Moa

Men gud så himla gullig! :D

Svar: Tack! Han är söt som socker!!
Alexandra & Frida

2013-11-16 @ 18:56:22
URL: http://norrlandsponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0