Skrev ett lååångt inlägg men såklart försvann det... Här får ni iaf en sammanfattning av det.

Nu är jag hemma efter en fantastisk helg med min underbara Pelle. 
Efter tre år kan man tycka att vi båda borde vara vana vid avsked, eller åtminstone ta det med ro. Men så är verkligen inte fallet, snarare tvärtom. 
Helgen har som sagt varit helt underbar med mycket mys, fina människor, vackert bröllop, underbara minnen, kyrkoval med våfflor och återuppleva mysiga lillåkra, så väljer jag att sammanfatta min helg.

Lite skönt är det ändå att komma hem till mina underbara älsklingar som alltid finns där oavsett vad. 
Idag har vi bara myst, hästarna o jag. Det är helt otroligt hur varm i hjärtat jag blir när hästarna kommer fram till mig och bara börjar goda och Foxan med hennes underbara kuttrande❤

Bjuder på några mobilbilder från helgen dock är det inte världens bästa kvalité men bättre än inget!







/Alexandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0