Fredag 13 september 2013

Det är alltid lika svårt att veta hur jag ska börja mina inlägg så den här gången går jag rakt på sak. 
Idag är det fredaf den 13 vket gör min en aning rädd för jag brukar alltid ha otur... Men jag ska som tur inte göra något speciellt så förhoppningsvis kan jag utdvika att hamna i knipa. 
Imorgon är det bröllop som gäller för hela slanten vilket känns otroligt roligt. sakanr självklart mina stjärnor men de har det toppen med mamma!
 
Tråkigt nog är tävlingssäsongen med stor sannorlikhet slut för både Jollan och Disse. Riktigt tråkigt när DIsse är så otroligt fin just nu men vi får helt enkelt ladda upp batterierna till nästa säsong. 
 
Dagens låttips: Avicii – Hey Brother
 
 / Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emma Bäcklund

vad är det dådå?:(

2013-09-13 @ 18:01:50
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0