Dålig onsdag

Idag är det ingen bra dag.. Har ont i varje liten kroppsdel och känner mig som en gammal tant på minst 80år. 

Trots mina krämpor har det åndå blivit några sysslor gjorda. Det har röjts undan lite på gården som har blivit skottad helt och hållet sen har även mina små tjockisar fått mortion. Det blev bara ett skrittas su djupsnön och sen som avslutning red jag lite dressyr på gården nu när det är en så stor och plan yta där. Hästarna var superduktiga. Synd bara att inte jag var i toppform och att det var så otroligt kallt...

Nu blir det att krypa ner i sängen med en kopp te och en bra film och längta tills imorgon då den här underbara personen kommer!❤️

/Alexandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0