Nu sååå!

Hej på er! Har tänkt börja blogga nu ett tag i och med att vinterträningen har satt igång men det har inte blivit av. Nu tänkte jag göra en seriös satsning faktiskt. Både för min egen skull sen hoppas jag ju att det finns någon där ute som vill läsa. 
 
Hur som helst vill ni kanske ha en liten update av vad som händer i mitt liv nu. Jobbade hela sommaren fram till jul på Norums Fisk sen började jag på Character Sales, som typ telefonförsäljare fast bättre haha. Så där jobbar jag nu och tanken är att jag ska göra det till mars/april och sen börja på Norum igen! Trodde verkligen inte det skulle lösa sig såhär bra med jobb för mig. 
 
Ralle har hunnit bli 6(!) år, kändes som det var igår jag hämtade honom, men tiden går fort när man har roligt, å det får jag ju verkligen lov att säga vi har haft! Vi har hunnit med tre träningspass på det nya året då vinterträningen satte igång. Han har känts fin men så klart lite ringrostig men bättre och bättre för varje gång. Lagt upp uppträningen på ett lite annorlunda vis i år. Brukar alltid skritta och ta det riktigt lugnt i två veckor men nu har vi kört rätt hurtigt från start. Så att de har blivit lite svettiga iallfall. Sen får vi bara öka mer och mer så får vi se hur det tar sig. Pojkarna våra börjar ju ändå bli gubbar nu så dom borde tåla det. 
 
Slänger in lite gamla bilder 
 
 
 
 
 
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0