Underbara hästar

Klockan är på tok för mycket men jag känner mig nästan tvungen att slänga in ett inlägg innan jag ska stänga igen mina små blå för idag.

Jag har fantastiska hästar! Jag är så otroligt stolt över dem.

Idag fick Jollan, Disse och Flickan röra på fläsket, även Bob fick sig en liten tur.

Disse körde jag själv så han var lite lat och väldigt tittig men så fort jag sa åt honom skärpte han till sig ordentligt och blev kanon fin! Lite knackigt trav av och till men jag är nästan övertygad om att det berodde på att han var okoncentrerad. 

Näst på tur var lille Bob. Han fick på sig selen och huvudlaget sen gick vi en liten promenad. Gud vad mycket energi han har i kroppen! Och som han växer, det är helt sjukt! Min lilla bäbis är snart inte så liten längre. 

Sen sist ut var tanterna. Jag körde F och hade J på släp. F var pigg så in i bomben men då underlaget inte är bäst var det bara för mig att ligga raklång då jag inte ville skäppa på henne för fullt. J såg fin ut från sidan. 

Bjuder på några gamla bilder




/Alexandra 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0