Svar på fråga

Matilda Edlund :) om Vitamin:
Han är så sjukt söt och verkar as snäll! Helt klart en av mina drömponnyer! :')<3

Svar: Ja Vitamin eller Vitte som han mest kallas här hemma är den absolut snyggaste shettis jag har haft om man inte räknar med hans pappa som jag tyvärr bara hann ha i tre dagar eller så....
Han är verkligen otroligt snäll för att vara "hingst" nog för att alla mina hingstar jag har eller har haft är i stort sett lika snälla som han :)
Jag har en princip med hingstar och det är att de ska vara hanterbara De ska inte få hålla på att tro att de kan göra vad som helst för att de är hingstar utan de ska kunmna uppföra sig var som helst.
Han är verkligen en drömponny och jag hoppas verkligen nån travintresserad verkligen får upp ögonen för han så han får visa vad han går för!
Jag hoppas verkligen att den rätta kusken dyker upp och inte blir stoppad bara för att han just är en  "hingst"  för skulle man inte veta att han var hingst skulle man lika görna kunna tro att han är en snäll gammal valack :)
Hoppas det var tillräckligt med svar på din fråga :)


/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0