Svar på fråga

Johan om Mina små vänner:
Visst har zputnik några helsyskon som har gått rätt så bra?:)

Svar: Ja helt rätt! Vet dock bara en och han heter Zeus. Det är Zputniks lillebror och har gått ungefär samma tid fast lite snabbare och de har ungefär samma prissumma. Han är från solänget och jag har mött honom några gånger. De är lika på färgen och så men storleken och travet kan jag inte riktigt påstå är lika. Det som är de coola i de hela är att ägaren är Anton Söderkvist och det är min pojkvän haha! Så jag har kört både Zeus och Zputnik och dom har samma power och är riktigt roliga att köra!

Hoppas svaret räckte och att du inte visste detta innan;))

Här är två bilder på Zputnik och Zeus på solänget då Zeus vann och Zputnik blev tvåa!




//Frida

Kommentarer
Postat av: Johan da man

Zputnik kickar Zeus alla gånger :D

2012-04-01 @ 23:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0