svar på lite frågor:)

Eftersom jag fick så mycket respons på mina inlägg underdagen så tänkte jag ta mig tid att svara på några kommentarer :)

kingen om Det ser ut att bli en fin dag idag!:
Det är bara en vanesak... Dvs du e bara ovan att äta pannkaka :p
Svar: haha jadu "kingen"... både du och jag vet att jag är mycket bättre än dig!

Johanna Olofsson om Godmorgon:
Vad söt hon är:-) Undrar vad det är hon säger?;)
Svar: Världens finaste! Ja det skulle vara väldigt roligt att veta:)

anonym om Bilder från Umåker:
har du skaffat en ny dress?:)
Svar: Både ja och nej :)

Anonym om En fråga...:
Frida skulle kunna uppdatera lite oftare
Svar: Ja de tycker jag också!

mamma om En fråga...:
JA. Det är han våran lilla bebis
Svar: Ja det är han och kommer nog alltid att vara det!

Mikis om En fråga...:
Skriv om exakt vad du själv vill så blir det nog bra. För mig räcker det gott och väl att bara höra hur din vardag är :) Puss på dig!
Svar: Tack och vad glad jag belv över att läsa din kommentar!
Då fortsätter jag med vanliga vardags inlägg:) <3

Jag blir otroligt glad över alla kommentarer som trillar in här på bloggen så fortsätt gärna med det! :)
men en sak som skulle vara roligare var om "anonym" vågar skriva vem den är ist:)
/Alexandra


Kommentarer
Postat av: kingen

JAG e då inte anonym. För alla vet ju vem som är kung!

2012-05-08 @ 08:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0